22 Απριλίου 2015


Concept stores:
Η νέα τάση του shopping & more 0



Είναι μοδάτα, έξυπνα στέκια που δίνουν νέο χαρακτήρα στo shopping της πόλης, καθώς συνδυάζουν πρωτότυπες αγορές με ψαγμένες γεύσεις και την εγχώρια ντιζάιν και χειροποίητη δημιουργία με εκθέσεις και σεμινάρια. Εδώ συναντιούνται όσοι ψάχνουν φευγάτα δώρα αλλά και αναζητούν στέκια με ωραίο σκηνικό για τις συναντήσεις τους.
Από την Ιωάννα Γκομούζα και την Μαρία Κοτοπούλη


Μπορούμε να βολέψουμε σε μια στάση ετερόκλητα δώρα αλλά κι ένα… γλυκό ραντεβού με την παρέα; Πού θα μας φτιάξουν τα προσωπικά μας καλλυντικά, αναζωογονητικούς χυμούς αλλά και… ριλάξ φάση στα μέτρα μας; Παρά την κρίση, οι καλές ιδέες από επιχειρηματίες και δημιουργούς δεν λείπουν. Περνώντας από το κέντρο, είχαμε αρκετές φορές την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε. Πάρτε για παράδειγμα τη Σόλωνος. Δρόμος-πέρασμα από το Κολωνάκι στα Εξάρχεια, έδειχνε να αντικατοπτρίζει αυτήν τη διττή ανθρωπογεωγραφία και στις εμπορικές της χρήσεις. Στις όχθες της είχαν πάντα θέση οι διεθνείς οίκοι μόδας αλλά και πιο προσιτές προτάσεις, βιβλιοπωλεία, παλαιοπωλεία αλλά και το σύγχρονο ντιζάιν.

Με την κρίση ο απολογισμός αποδείχτηκε σύντομα βαρύς: ιστορικές επιχειρήσεις έκλεισαν ή μεταφέρθηκαν, ενώ τα πολυκαιρισμένα ενοικιαστήρια­ αυξάνονταν διαρκώς, μαζί και η θλίψη που ένιωθες διασχίζοντας­ μια άλλοτε ζωντανή εμπορική πιά­τσα. Τον τελευταίο χρόνο, πάντως, ο κεντρικός δρόμος έχει να παρουσιάσει κι ενδιαφέρουσες­ αφίξεις, μαγαζιά που δεν ποντάρουν μόνο στη διάθεσή μας να αναζητήσουμε στα ράφια τους ένα ωραίο και χρήσιμο δώρο, αλλά φιλοδοξούν να γίνουν στέκια­ μας, το καθένα με το δικό του προφίλ, σερβίροντας από υγιεινά γλυκά μέχρι spa treatments.


 Να δω τι θα πρωτοδιαλέξετε 
από τη μεγάλη ποικιλία του Graffito

Να δω τι θα πρωτοδιαλέξετε από τη μεγάλη ποικιλία του Graffito

Εκτός από το αγαπημένο μας «The Dark Side of Chocolate» με τις εξαιρετικές σοκολάτες, εδώ θα βρούμε το «Aki Pierro Barber & Shop» για ν’ απολαύσουν τις υπηρεσίες ενός παλιάς σχολής αλλά νέας εσοδείας μπαρμπέρικου, το «Sumsum» για φαλάφελ και λαχματζούν και το «Στάζει μέλι» με προϊόντα από τη Λέσβο, τη Χίο και τη Λήμνο.

Από τα τέλη Οκτωβρίου στη Σόλωνος 34, στο Κολωνάκι, το Graffito λανσάρει τη δική του concept store άποψη με μεγάλο σουξέ. Παρασκευή πρωί ο κόσμος δεν σταματούσε να μπαινοβγαίνει για να τσεκάρει έπιπλα και φωτιστικά από τικ, σχοινιά και τσιμεντοκονία, μπαλαρίνες από δέρμα πύθωνα και τσόχινα μποτάκια, μεταξωτές εσάρπες και χειροποίητα κοσμήματα, ρούχα για μικρούς και μεγάλους από σχεδιαστές (όπως ο δικός μας Πάνος Απέργης ) αλλά κι εταιρείες του εξωτερικού, φυτικά καλλυντικά και μυρωδάτα εγχώρια aperitivos σε τρία απλόχωρα πάλλευκα πατώματα. «Μου αρέσει πολύ αυτό­ το μιξάρισμα», μας αποκάλυψε ο δραστήριος Κωνσταντής Ροκόφυλλος, o οποίος μετά την ενασχόλησή του με επιχειρήσεις που είχαν ως επίκεντρο τον τουρισμό και το ντιζάιν στις ακτές του Ιονίου, αποφάσισε να συμπυκνώσει τις εμπειρίες του σε ένα νέο εγχείρημα στην καρδιά της πόλης. «Να μπορείς σε ένα χώρο­ να κάνεις μια συνάντηση, να πιεις­ έναν ιδιαίτερο χυμό, να διαλέξεις ένα δώρο...



Στο Graffito εισάγουμε αντικείμενα από όλο τον κόσμο, ενώ φιλοξενούμε και την ελληνική δημιουργία παρουσιάζοντας προϊόντα από 25 Έλληνες ντιζάινερ, πράγματα ιδιαίτερα, αλλά με τιμή λογική. Συχνά μάλιστα οργανώνουμε εργαστήρια και παρουσιάσεις από τους παραγωγούς». Ο πιο… γλυκός λόγος, πάντως, για την κοσμοσυρροή έρχεται από το cafe τους. Μπορείς να παραγγείλεις χωρίς τύψεις lemon pie, γλυκάκια με μόκα ή σοκολάτα Valrhona και πορτοκάλι, που καταθέτει με φαντασία και προσεγμένες πρώτες ύλες η Αλεξάνδρα Σαρηγιάννη. Δεν έχουν ζάχαρη, γλουτένη, αβγά ή βούτυρο και παίζουν χαμηλά σε θερμίδες, αλλά όχι σε γεύση. Αυτές τις ημέρες περιμένουμε και το μενού τους που θα εστιάσει σε κρύα ­πιάτα (σαλάτες, σεβίτσε κ.ά. ).










 

1 σχόλιο: