28 Νοεμβρίου 2012

Παστάκια Αχλάδι-Τζίντζερ (raw-living)


Η διάθεση παραμένει φθινοπωρινή, ωστόσο τα τζάκια μας συντροφεύουν το βράδυ, ένα τσάι μας ζεσταίνει και ένα γλυκό...τι άλλο? ...μας γλυκαίνει! Η βάση από αμύγδαλα, χουρμάδες, κακάο, βανίλια, η κρέμα με κάσιους, αχλάδια, τζίντζερ, μέλι, βούτυρο καρύδας και στο τέλος μια δόση κανέλας παρέα με μια καραμελωμένη φέτα αχλάδι...
Αν θέλετε να γευτείτε και εσείς αυτόν τον πειρασμό στείλτε μου ένα email και θα σας στείλω τη συνταγή...έτσι για να δω ποιοι έχουν τη διάθεση να γλυκαθούν!!!



4 σχόλια:

  1. Καλησπερα chocamole!!
    Παρακαλω πολυ εχετε τη ευγενικη καλοσυνη να μου δωσετε αυτη τη καταπληκτικη συνταγη?
    εφτιαξα αυτη με το αβοκαντο τουρτιτσα και εγινε μουρλια...και ψαχνω κρεμα και με αλλες γευσεις..σε ευχαριστω πολυ που ανεβαζεις αυτες τις τοσο γευστικες και υγιεινες μπουκιτσεσ...
    μετα τιμης
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν αυτές οι γεύσεις! Στείλε μου ένα email και θα στην στείλω!

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα σας!
      εστειλα εμαιλ στο chocamole@gmail.com.
      ευχαριστω εκ των προτερων.
      Εφη.

      Διαγραφή
  2. αν μπορεις σε παρακαλω πες μου που μπορω να βρω τις ωμοφαγικες συνταγες που ανεβαζεις ή αν σου είναι εύκολο στείλε μου ότι μπορεις στο magika6@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή